19 Ocak 2017 Perşembe

Maybelline : Baby Lips Balm&Blush

Birkaç yıl kadar once, Maybelline bir ürün çıkarmıştı.


Ruj formlu köpük bir allıktı bu ve o kadar canlı, parlak ve tatlı bir pembelik veriyordu ki yüze, hani şu makyajınız biraz az olduğunda, "Ay neyin var hasta mısınnnnnn" teyze ve ablalarına fırsat vermiyordu hiç, öyle diyeyim :)

Sonra neden bilmem Maybelline bu ürünü piyasadan çekti ve ben de o gün bugündür o benzerde bir allık arayışındayım.

Geçtiğimiz günlerde Gratis ziyaretimde, Maybelline'in balm&blush özellikli ve Baby Lips isimli bu ürününe denk geldim.


 
Şeker kutusu gibi görünümünden etkilenip 02-Flirty Pink numara olanından bir tane sepete attım. Ben aldığımda 10-TL civarında bir fiyatı vardı. Fakat sanıyorum o esnada Gratis indirimde idi. Daha sonra birkaç yerde bu ürünü 15-TL civarında bir fiyata gördüm.
 
 
Gerçekten pembesi çok tatlı. Oldukça geniş alanlı bir ürün. Ben dudakta da yanakta da denedim. Hafif bir pembe olduğu için dudakta kendini pek belli etmiyor ama allık olarak adeta bir kurtarıcı diyebilirim.
 
 
Dudakta söylediğim gibi pek bir belirginliği yok. Üstteki fotoda birkaç kat ısrarla sürdüğüm halde, hafif bir pembelik ve ışıltı dışında herhangi bir fark yaratmıyor. Fakat dudak kuruluğu veya hafif bir renk verilmek istendiğinde kullanılabilir. Zaten iddiası da ruj değil, balm olduğu yönünde :)
 
Bu haliyle bana Nivea'nın ışıltılı dudak bakım kremlerini hatırlattı, ki onların ışıltı miktarının - bilhassa şeftalili olanın, çok daha yüksek olduğunu belirtmeliyim. O da başka bir yazının konusu olsun.
 

 
Allık olaraksa kurtarıcı olduğunu söyleyebilirim. Makyajınız uçtuğunda ve biraz renklenmeye ihtiyacınız olduğunda, hemen sürüp parmak uçlarınızla dağıttığınızda yeterli ve tatlı bir pembelik bırakıyor. Dolayısıyla benim, ofiste masa üstü ürünlerimden biri oldu bu ürün. Balm etkisi için hafif bir pembelik-ışıltı için tercih edilebilir, allıkta ise pratik, ufak ambalajlı ve sünger-fırça kullanılmadan uygulanabilecek bir ürün arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.
 
 
 
Internetten araştırdığımızda, dört farklı ton çıkıyor ama ben Türkiye'de sadece benim kullandığım (en sağdaki) tonu ile, onun yanındaki hafif şeftali tonlu olanlarını gördüm. Diğerleri belki henüz gelmemiştir veya bana denk gelmiştir. Şeftali tonlarının da yanakta son derece güzel duracağını tahmin ediyorum. Elimdeki allık bolluğu biraz azaldığında, sanırım şeftali tonlu olanını da deneyeceğim :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder