18 Ocak 2017 Çarşamba

Yves Rocher : Bitkisel Tırnak Bakım İksiri

 
Biz hanımların bakımıyla en çok uğraştığımız yerlerinden biri de elleri ve tırnaklarıdır kuşkusuz. Çünkü sürekli göz önünde, sürekli bizim de gözümüze takılan bir yerdeler :)
 
Özellikle sıkça bilgisayar kullananların en çok şikayetçi olduğu şeylerden biri de uçları çabuk kırılan tırnaklar.
 
Bir sene kadar önce, kolay uzamayan, uzamasıyla kırılması bir olan tırnaklara sahiptim. İncecik, kat kat ayrılan tırnaklarım için vitamin takviyesi ile birlikte iyi bir ürün ararken Yves Rocher markasının jojoba yağı içerikli bu tırnak bakım yağına denk geldim.
 
Yves Rocher bitkisel içerikli ürünleri sebebiyle tercih ettiğim, bana temiz ve güvenli gelen bir marka. Aldığım dönemlerde yağın fiyatı 10-TL civarında idi. Bu sabah sitesinden baktığımda 9,54-TL olduğunu ve %40 indirimde olduğunu gördüm. Normal satış fiyatı olarak 15,90-TL denmiş. Aşağıda yağ ile ilgili yorumlarımı yazdım. Almak isteyenler indirimdeyken kaçırmasın derim :) 
 
 
 
 
5 ml yani 0,16 oz'luk şişelerde satılıyor bu yağ. Ve bir senedir kullandığım halde halen yarısından az bir kısmı duruyor gördüğünüz gibi. %100 Jojoba yağı olduğu söyleniyor. Ben iş yerimde gözümün önünde bir yerlerde tuttuğum için haftada iki-üç kez bu ürünü kullanma fırsatım oluyor.
 
 
 
 
Oje gibi bir sürümü var ve yağ ziyan olmuyor. Tırnak kenarlarınıza sürüp masajla yediriyorsunuz. Kalanı da ellerinize sürün gitsin. Açıkçası bu üründen sonra tırnaklarımın katlara ayrılması ve kırılması oldukça azaldı. Tırnak etlerimin de yumuşadığını söylemeliyim.
 
Elde aşırı yağlı ve rahatsız edici bir his bırakmıyor oluşu da cabası. Yağın herhangi bir kokusu yok.
 
Ürünün web sayfasındaki açıklaması ise şu şekilde: "Bakımlı ve parlak tırnaklara sahip olmak istiyorsanız Bitkisel Tırnak Bakım İksiri tam size göre! Sağlıkla ışıldayan tırnaklar için mucizevi çözüm sunan iksir, %100 bitkisel içeriği ile tırnakları derinlemesine besler, nemlendirir, güçlü ve sağlıklı bir görünüm kazandırır. Güçlenen tırnaklarınız canlanırken, elleriniz doğal güzelliğine yeniden kavuşur. Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir. "

 
 
Kısacası ben bu ürünü aldığım ve kullandığım için mutlu ve memnunum. Bitince aynı ürünü mü alırım başka bir ürün mü denerim bilmiyorum ama var olduğu müddetçe bu yağı kullanmaya devam edeceğim. Bir yıl önce hiç uzamayan tırnaklarımın artık uzuyor olduğu hali yukarıda görebilirsiniz.
 
Elbette yağın yanı sıra beslenmeme ve su tüketimime fazlasıyla dikkat etttiğimi, tırnaklarımı mümkün mertebe ojesiz bırakmamaya çalıştığımı da söyleyebilirim. Çok çok beğensem de kalıcı ojeden de uzak duruyorum. Çünkü tırnaktan çıkma aşamasında tırnaklarıma ciddi zarar verdiğini farkettim. O yüzden her hafta çeşit çeşit farklı ojeler sürüp kendimi mutlu ediyorum.
 
Sizin de kullandığınız ve önerebileceğiniz böyle mucizevi tırnak bakım ürünleri var mı?
 
YILDIZLARA YAKIN KALIN! :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder